Συχνές Ερωτήσεις Αρχική σελίδα Forum Αναζήτηση Νέες Δημοσιεύσεις Κατάλογος Μελών Προφίλ
 Κανόνες λειτουργίας του Νίκος Γκούμας B.B. Ομάδες Μελών Εγγραφή  
 Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας Σύνδεση
AIFC- Ανακοινώσεις
A.E.K. Internet Fan Club - A.E.K. Without Frontiers - Since 1994
 
 
 FORMULA 1 - 2017 Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας
Δημοσίευση νέας  Θ.ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ.Ενότητα
Συγγραφέας Μήνυμα
Nikos21r
Site Admin
Site Admin




Εγγραφή: 25 Ιαν 03
Δημοσιεύσεις: 34006

Ευχαριστώ: 111
Τον ευχαρίστησαν 3668 φορές σε 2178 Δημοσιεύσεις

Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 26, 2017 12:24 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

ελα για παμε ξεκινησε σημερα Manthli

_________________
gia sena zw...

http://www.AEK-enosis.gr

aekwolf
Dedicated member
Dedicated member



Ηλικία: 57
Εγγραφή: 01 Ιούν 16
Δημοσιεύσεις: 833

Ευχαριστώ: 78
Τον ευχαρίστησαν 52 φορές σε 38 Δημοσιεύσεις


ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 26, 2017 16:08 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Οσοι ειχαμε παρακολουθησει τα ΤΕΣΤ1 και ΤΕΣΤ2 δοκιμαστικα στην ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ πριν απο λιγο καιρο ειχαμε καταλαβει οτι κατι αλλαξε οταν η FERRARI εκανε 2 φορες ρεκορ πιστας χωρις απαντηση απο κανεναν.Οταν αλλαζουν οι οροι της F1 επιτρεποντας στους κινητηρες να βγαζουν την πραγματικη τους δυναμη στην πιστα τοτε θα δουμε αλλη ιστορια.Αυτο το σπορ εχει γεννηθει για την ταχυτητα και την ψυχη του κινητηρα και η ψυχη δεν θελει περιορισμους.Ακομα ομως ειναι νωρις και θα περιμενουμε.

Black Mamba
Academy Member
Academy Member



Ηλικία: 50
Εγγραφή: 04 Μάρ 09
Δημοσιεύσεις: 13973

Ευχαριστώ: 1537
Τον ευχαρίστησαν 1728 φορές σε 1130 Δημοσιεύσεις

Τόπος: ΓΑΛΑΤΣΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 26, 2017 16:47 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

aekwolf έγραψε:
Οσοι ειχαμε παρακολουθησει τα ΤΕΣΤ1 και ΤΕΣΤ2 δοκιμαστικα στην ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ πριν απο λιγο καιρο ειχαμε καταλαβει οτι κατι αλλαξε οταν η FERRARI εκανε 2 φορες ρεκορ πιστας χωρις απαντηση απο κανεναν.Οταν αλλαζουν οι οροι της F1 επιτρεποντας στους κινητηρες να βγαζουν την πραγματικη τους δυναμη στην πιστα τοτε θα δουμε αλλη ιστορια.Αυτο το σπορ εχει γεννηθει για την ταχυτητα και την ψυχη του κινητηρα και η ψυχη δεν θελει περιορισμους.Ακομα ομως ειναι νωρις και θα περιμενουμε.



Αυτοι οι περιορισμοι εκαναν την BMW να αποσυρθει απο το σπορ . Την εποχη που η BMW εφταχνε κινητηρες που ανεβαιναν 2000-3000 στροφες παραπανω απο καθε αλλο κινητηρα με τρομερες επιταχυνσεις και τελικες εβαλαν περιορισμο στις στροφες για να προστατεψουν τις φερραρι και τον αγαπημενο τους Σουμαχερ . Εχω παψει να ασχολουμε πλεον και βλεπω MOTO GP που η καθαρη δυναμη και η οδηγικη ικανοτητα ακομα κυριαρχει

_________________
Its Time To Spread Your Wings

Koukoglou
Veteran Member
Veteran Member



Ηλικία: 57
Εγγραφή: 02 Μάρ 09
Δημοσιεύσεις: 40719

Ευχαριστώ: 6159
Τον ευχαρίστησαν 3504 φορές σε 2406 Δημοσιεύσεις

Τόπος: Αθήνα- Γήπεδο ΑΕΚ Αγια Σοφιά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 26, 2017 16:54 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Η F1 έγινε από τον Μπερνυ ένα τσίρκο. Marketing και άγιος ο Θεός.
Ο κόσμος όμως παρακολουθεί. Άλλωστε, όπως μάθει ο καθένας.
Έχω σταματήσει να βλέπω πια. Και έβλεπα ανελλιπώς από την δεκαετία του 70. Πολύ αποστειρωμενο το σπορ για τα γούστα μου.

_________________
Αθλητική Ενωση Κωνσταντινουπόλεως :: ΝΙΨΟΝ ΑΝΟΜΗΜΑΤΑ ΜΗ ΜΟΝΑΝ ΟΨΙΝ
aekmin

Οι ακόλουθοι χρήστες σας ευχαριστούν για αυτή τη δημοσίευση : kostantinoupoli, Tario
aekwolf
Dedicated member
Dedicated member



Ηλικία: 57
Εγγραφή: 01 Ιούν 16
Δημοσιεύσεις: 833

Ευχαριστώ: 78
Τον ευχαρίστησαν 52 φορές σε 38 Δημοσιεύσεις


ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 26, 2017 19:03 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Black Mamba έγραψε:
aekwolf έγραψε:
Οσοι ειχαμε παρακολουθησει τα ΤΕΣΤ1 και ΤΕΣΤ2 δοκιμαστικα στην ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ πριν απο λιγο καιρο ειχαμε καταλαβει οτι κατι αλλαξε οταν η FERRARI εκανε 2 φορες ρεκορ πιστας χωρις απαντηση απο κανεναν.Οταν αλλαζουν οι οροι της F1 επιτρεποντας στους κινητηρες να βγαζουν την πραγματικη τους δυναμη στην πιστα τοτε θα δουμε αλλη ιστορια.Αυτο το σπορ εχει γεννηθει για την ταχυτητα και την ψυχη του κινητηρα και η ψυχη δεν θελει περιορισμους.Ακομα ομως ειναι νωρις και θα περιμενουμε.



Αυτοι οι περιορισμοι εκαναν την BMW να αποσυρθει απο το σπορ . Την εποχη που η BMW εφταχνε κινητηρες που ανεβαιναν 2000-3000 στροφες παραπανω απο καθε αλλο κινητηρα με τρομερες επιταχυνσεις και τελικες εβαλαν περιορισμο στις στροφες για να προστατεψουν τις φερραρι και τον αγαπημενο τους Σουμαχερ . Εχω παψει να ασχολουμε πλεον και βλεπω MOTO GP που η καθαρη δυναμη και η οδηγικη ικανοτητα ακομα κυριαρχει


Φιλε μου η FERRARI θα υπαρχει παντα εκει ακομα και αν δεν νικα γιατι αυτη ειναι το σπορ της FORMULA1 ενω οι ΓΕΡΜΑΝΟΙ συνηθως κανουν αυτο που εκανε η BMW , εχει κανει και η MERCEDES πριν πολλα χρονια και θα κανει παλι οταν σταματησει να νικα ειναι διαφορα του να εισαι ο δημιουργος ενος σπορ. wink

Antonis
Veteran Member
Veteran Member



Ηλικία: 48
Εγγραφή: 15 Μάϊ 06
Δημοσιεύσεις: 37099

Ευχαριστώ: 9049
Τον ευχαρίστησαν 4090 φορές σε 2876 Δημοσιεύσεις

Τόπος: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 26, 2017 20:34 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Δε μπορώ να καταλάβω τι βρίσκετε στη F1.
Αν δε χωράει το γκομενάκι δίπλα, είναι άχρηστο το αυτοκίνητο...

_________________
Αγαπάς περισσότερο όποιον σε έχει ανάγκη παρά όποιον έχεις εσύ! Εξου και η καψούρα μας για την ΑΕΚ!

aekwolf
Dedicated member
Dedicated member



Ηλικία: 57
Εγγραφή: 01 Ιούν 16
Δημοσιεύσεις: 833

Ευχαριστώ: 78
Τον ευχαρίστησαν 52 φορές σε 38 Δημοσιεύσεις


ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 26, 2017 20:51 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Antonis έγραψε:
Δε μπορώ να καταλάβω τι βρίσκετε στη F1.
Αν δε χωράει το γκομενάκι δίπλα, είναι άχρηστο το αυτοκίνητο...


Απλως με την F1 εχεις περισσοτερα γκομενακια που σε περιμενουν εξω γιατι αν μπαλαμουτιαζεις και τρεχεις δεν βλεπω να σε ακουμε για πολυ LOL LOL

Koukoglou
Veteran Member
Veteran Member



Ηλικία: 57
Εγγραφή: 02 Μάρ 09
Δημοσιεύσεις: 40719

Ευχαριστώ: 6159
Τον ευχαρίστησαν 3504 φορές σε 2406 Δημοσιεύσεις

Τόπος: Αθήνα- Γήπεδο ΑΕΚ Αγια Σοφιά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 26, 2017 22:29 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Antonis έγραψε:
Δε μπορώ να καταλάβω τι βρίσκετε στη F1.
Αν δε χωράει το γκομενάκι δίπλα, είναι άχρηστο το αυτοκίνητο...

Είναι το σπορ που σου δείχνει προς τα που πάνε τα πράγματα στην αυτοκίνηση. Όχι λόγω μεταφοράς τεχνολογίας. Λόγω πειραμάτων και δοκιμών σε ακραίες συνθήκες.
Συν το ότι είναι αδιανόητο το ότι μπορούν άνθρωποι να οδηγούν τόσο γρήγορα! Τώρα βέβαια, με τους υπολογιστές, αυτό είναι ευκολότερο και αφαιρεί από την μαγεία.

_________________
Αθλητική Ενωση Κωνσταντινουπόλεως :: ΝΙΨΟΝ ΑΝΟΜΗΜΑΤΑ ΜΗ ΜΟΝΑΝ ΟΨΙΝ
aekmin

Antonis
Veteran Member
Veteran Member



Ηλικία: 48
Εγγραφή: 15 Μάϊ 06
Δημοσιεύσεις: 37099

Ευχαριστώ: 9049
Τον ευχαρίστησαν 4090 φορές σε 2876 Δημοσιεύσεις

Τόπος: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 26, 2017 22:50 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

kouk έγραψε:
Antonis έγραψε:
Δε μπορώ να καταλάβω τι βρίσκετε στη F1.
Αν δε χωράει το γκομενάκι δίπλα, είναι άχρηστο το αυτοκίνητο...

Είναι το σπορ που σου δείχνει προς τα που πάνε τα πράγματα στην αυτοκίνηση. Όχι λόγω μεταφοράς τεχνολογίας. Λόγω πειραμάτων και δοκιμών σε ακραίες συνθήκες.
Συν το ότι είναι αδιανόητο το ότι μπορούν άνθρωποι να οδηγούν τόσο γρήγορα! Τώρα βέβαια, με τους υπολογιστές, αυτό είναι ευκολότερο και αφαιρεί από την μαγεία.


Το ξέρω αυτό το πρόβλημα με τους υπολογιστές και τα γκομενάκια στο internet...
Αλλά να ξηλώνεις τη δεύτερη θέση, είναι χοντρό...

_________________
Αγαπάς περισσότερο όποιον σε έχει ανάγκη παρά όποιον έχεις εσύ! Εξου και η καψούρα μας για την ΑΕΚ!

Polar 21
Gold member
Gold member



Ηλικία: 36
Εγγραφή: 04 Μάρ 06
Δημοσιεύσεις: 7127

Ευχαριστώ: 294
Τον ευχαρίστησαν 287 φορές σε 206 Δημοσιεύσεις

Τόπος: Sweden, Denmark

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 26, 2017 22:55 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

FORZA FERRARI

aekwolf
Dedicated member
Dedicated member



Ηλικία: 57
Εγγραφή: 01 Ιούν 16
Δημοσιεύσεις: 833

Ευχαριστώ: 78
Τον ευχαρίστησαν 52 φορές σε 38 Δημοσιεύσεις


ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 27, 2017 01:46 am Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

https://www.youtube.com/watch?v=zbLwgfxWg6E&feature=share

Αφιερωμενο στον Toto Wolff και στην MERCEDES.Πολυ νευριασμενος πρεπει να ητανε.Δεν πειραζει την επομενη φορα. LOL LOL LOL LOL

aekwolf
Dedicated member
Dedicated member



Ηλικία: 57
Εγγραφή: 01 Ιούν 16
Δημοσιεύσεις: 833

Ευχαριστώ: 78
Τον ευχαρίστησαν 52 φορές σε 38 Δημοσιεύσεις


ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 16, 2017 22:55 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Ενας σοβαρος VETTEL και μια σοβαρη FERRARI εδειξαν τον δρομο σε μια ασοβαρη MERCEDES.Λυπαμαι αλλα σημερα η MERCEDES εδειξε οτι ειχε αγχος και μαλλον δεν ξερε τι ηθελε καταστρεφοντας τον αγωνα ενος πολυ καλου HAMILTON.

Nielsen
Addicted member
Addicted member



Ηλικία: 41
Εγγραφή: 22 Φεβ 11
Δημοσιεύσεις: 3005

Ευχαριστώ: 907
Τον ευχαρίστησαν 716 φορές σε 424 Δημοσιεύσεις

Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 17, 2017 13:19 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

aekwolf έγραψε:
Ενας σοβαρος VETTEL και μια σοβαρη FERRARI εδειξαν τον δρομο σε μια ασοβαρη MERCEDES.Λυπαμαι αλλα σημερα η MERCEDES εδειξε οτι ειχε αγχος και μαλλον δεν ξερε τι ηθελε καταστρεφοντας τον αγωνα ενος πολυ καλου HAMILTON.

O Hamilton "κατέστρεψε" τον αγώνα μόνος του , κάτι που παραδέχτηκε και ο ίδιος άλλωστε, και η Ferrari αφενός στάθηκε τυχερή με την είσοδο του SC τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή και αφετέρου σταμάτησε τα περσινά ανόητα λάθη στρατηγικής.

aekwolf
Dedicated member
Dedicated member



Ηλικία: 57
Εγγραφή: 01 Ιούν 16
Δημοσιεύσεις: 833

Ευχαριστώ: 78
Τον ευχαρίστησαν 52 φορές σε 38 Δημοσιεύσεις


ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 17, 2017 18:53 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Nielsen έγραψε:
aekwolf έγραψε:
Ενας σοβαρος VETTEL και μια σοβαρη FERRARI εδειξαν τον δρομο σε μια ασοβαρη MERCEDES.Λυπαμαι αλλα σημερα η MERCEDES εδειξε οτι ειχε αγχος και μαλλον δεν ξερε τι ηθελε καταστρεφοντας τον αγωνα ενος πολυ καλου HAMILTON.

O Hamilton "κατέστρεψε" τον αγώνα μόνος του , κάτι που παραδέχτηκε και ο ίδιος άλλωστε, και η Ferrari αφενός στάθηκε τυχερή με την είσοδο του SC τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή και αφετέρου σταμάτησε τα περσινά ανόητα λάθη στρατηγικής.


Κανεις λαθος ανεγνωρισε το λαθος της εκκινησης αλλα τιποτε αλλο ομως επρεπε στην πρωτη αλλαγη ελαστικων να βαλει σουπερσοφτ οπως ο VETTEL αλλα εκει εκανε λαθος η MERCEDES και το πληρωσε ο HAMILTON.
Αυτη την στιγμη η FERRARI δεν εχει πια καμμια διαφορα απο την MERCEDES στην ταχυτητα και στην συμπεριφορα στην πιστα οπως περσι.
Περσι δεν μπορουσε να σταθει η FERRARI απεναντι στην MERCEDES και στο τελος ουτε καν στην RED BULL
Αρα παρακολουθησε λιγο περισσοτερο F1 και τα ξαναλεμε. wink

Nielsen
Addicted member
Addicted member



Ηλικία: 41
Εγγραφή: 22 Φεβ 11
Δημοσιεύσεις: 3005

Ευχαριστώ: 907
Τον ευχαρίστησαν 716 φορές σε 424 Δημοσιεύσεις

Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 17, 2017 19:30 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Απο τη τελευταία σου πρόταση καταλαβαίνω πως είναι χαμένος κόπος να απαντήσω.

aekwolf
Dedicated member
Dedicated member



Ηλικία: 57
Εγγραφή: 01 Ιούν 16
Δημοσιεύσεις: 833

Ευχαριστώ: 78
Τον ευχαρίστησαν 52 φορές σε 38 Δημοσιεύσεις


ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 17, 2017 21:37 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Nielsen έγραψε:
Απο τη τελευταία σου πρόταση καταλαβαίνω πως είναι χαμένος κόπος να απαντήσω.


Ειναι σιγουρο οτι δεν μπορεις να απαντησεις αλλα αν συνεχισεις μπορεις να μαθεις και αλλα πραγματα.

bratitsis
Veteran Member
Veteran Member



Ηλικία: 47
Εγγραφή: 06 Φεβ 06
Δημοσιεύσεις: 21663

Ευχαριστώ: 1015
Τον ευχαρίστησαν 1806 φορές σε 1386 Δημοσιεύσεις

Τόπος: Φλώρινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 17, 2017 23:23 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Μόνο που αν δεν έμπαινε το SC ο Vettel θα είχε συνολικά μεγαλύτερη διαφορά.

Το ότι πληρίασε στο τέλος ο Hamilton οφείλεται εν πολλοίς στο ότι ο πρωτοπόρος ήλεγχε το ρυθμό του αγώνα και αποφάσισε να μην πιέσει το αυτοκίνητό του.

_________________
Τελικά πάντα η βλακεία κερδίζει. Κρίμα

aekwolf
Dedicated member
Dedicated member



Ηλικία: 57
Εγγραφή: 01 Ιούν 16
Δημοσιεύσεις: 833

Ευχαριστώ: 78
Τον ευχαρίστησαν 52 φορές σε 38 Δημοσιεύσεις


ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 18, 2017 18:05 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Το οτι δεν νικησε ο HAMILTON οφειλεται στην κακη διαχειρηση ελαστικων που εχει φετος η MERCEDES εκανε 2 αλλαγες με soft ενω η μια θα επρεπε να ειναι supersoft οπως η FERRARI και η RED BULL μαλιστα διερωτηθηκε ο HAMILTON το γιατι και η ομαδα δεν του εδωσε πειστικη απαντηση.
Η MERCEDES φετος εχει μεγαλο αγχος γιατι δεν αισθανεται πια τοσο δυνατη και γιαυτο κανει λαθη.Βασικο ρολο στην ηττα απο την FERRARI επαιξαν και τα 5 δευτερολεπτα ποινης.
Περσι ο HAMILTON θα τον ειχε παρει τον αγωνα φετος ολα αυτα φανταζουν δυσκολα.

bratitsis
Veteran Member
Veteran Member



Ηλικία: 47
Εγγραφή: 06 Φεβ 06
Δημοσιεύσεις: 21663

Ευχαριστώ: 1015
Τον ευχαρίστησαν 1806 φορές σε 1386 Δημοσιεύσεις

Τόπος: Φλώρινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 18, 2017 19:11 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Μάλιστα....τα δύο αυτοκίνητα δηλαδή προκαλούν ίδια φθορά στα ελαστικά και γι αυτό αν έβαζε τα ίδια με τον Φέτελ θα νικούσε;

Όσο για τα 5 δεύτερα, έτερον εκάτερον. Ο Φέτελ πήγε πιο χαλαρά γιατί τον έπαιρνε και μείωσε ο Χάμιλτον. Στα ίσια πάλι θεωρώ ότι θα πέρναγε. Και το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν εις βάρος του, γιατί έδωσε την ευκαιρία στους αντιπάλους να κάνουν πιτ στοπ χωρίς να μετρήσει στο χρόνο, ενώ ο ίδιος είχε ήδη φάει 25 δεύτερα για πιτ στοπ. Οπότε για την οικονομία της συζήτησης, τελικά ο Φέτελ τερμάτισε 30 δευτερόλεπτα μπροστά.

_________________
Τελικά πάντα η βλακεία κερδίζει. Κρίμα

aekwolf
Dedicated member
Dedicated member



Ηλικία: 57
Εγγραφή: 01 Ιούν 16
Δημοσιεύσεις: 833

Ευχαριστώ: 78
Τον ευχαρίστησαν 52 φορές σε 38 Δημοσιεύσεις


ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 19, 2017 01:55 am Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

bratitsis έγραψε:
Μάλιστα....τα δύο αυτοκίνητα δηλαδή προκαλούν ίδια φθορά στα ελαστικά και γι αυτό αν έβαζε τα ίδια με τον Φέτελ θα νικούσε;

Όσο για τα 5 δεύτερα, έτερον εκάτερον. Ο Φέτελ πήγε πιο χαλαρά γιατί τον έπαιρνε και μείωσε ο Χάμιλτον. Στα ίσια πάλι θεωρώ ότι θα πέρναγε. Και το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν εις βάρος του, γιατί έδωσε την ευκαιρία στους αντιπάλους να κάνουν πιτ στοπ χωρίς να μετρήσει στο χρόνο, ενώ ο ίδιος είχε ήδη φάει 25 δεύτερα για πιτ στοπ. Οπότε για την οικονομία της συζήτησης, τελικά ο Φέτελ τερμάτισε 30 δευτερόλεπτα μπροστά.


Εγω εξηγησα γιατι εκανε λαθος η MERCEDES και γιατι ειναι πιο αδυνατη στον αγωνα .Δεν εβαλε ελαστικα supersoft γιατι φοβαται οτι δεν φτασει στον τερματισμο αυτο ομως τον καθιστα πιο αργο τον HAMILTON .Επειτα εδωσε εντολη 2 φορες στον BOTAS να φρεναρει για να περασει ο HAMILTON. Αυτα δειχνουν αδυναμια και φοβο.
Δεν ειπα εγω οτι θα ηταν 30 δευτερολεπτα μπροστα αλλωστε με τα εαν στην F1 δεν γινεται τιποτα .Απλως φετος θα δουμε αγωνες αξιους της ιστοριας της F1 επιτελους και οχι βαρετους μονολογους.

Απλως οταν βλεπεις τα ΤΕΣΤ1 και ΤΕΣΤ2 που γινονται στην ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ πριν την αρχη της σεζον καταλαβαινεις ποιες ειναι οι δυναμικοτητες των ομαδων.
Εκει φετος η FERRARI οργιασε αλλα λεγαμε οτι η MERCEDES κρυβεται , ομως μαλλον δεν ηταν ετσι. wink

bratitsis
Veteran Member
Veteran Member



Ηλικία: 47
Εγγραφή: 06 Φεβ 06
Δημοσιεύσεις: 21663

Ευχαριστώ: 1015
Τον ευχαρίστησαν 1806 φορές σε 1386 Δημοσιεύσεις

Τόπος: Φλώρινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 19, 2017 10:44 am Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Ότι είναι τελείως αντίθετα μεταξύ τους αυτά που λες, υποθέτω το καταλαβαίνεις.
Οργίασε η Φερράρι στην περίοδο δοκιμών, δε βάζουν πιο μαλακά ελαστικά που είναι γρηγορότερα γιατί δε θα φτάσουν στον τερματισμό μάλλον (άρα αεροδυναμικά το αυτοκίνητο είναι χειρότερο), αλλά ο Χάμιλτον είναι πιο γρήγορος;
Οκ.

_________________
Τελικά πάντα η βλακεία κερδίζει. Κρίμα

aekwolf
Dedicated member
Dedicated member



Ηλικία: 57
Εγγραφή: 01 Ιούν 16
Δημοσιεύσεις: 833

Ευχαριστώ: 78
Τον ευχαρίστησαν 52 φορές σε 38 Δημοσιεύσεις


ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 19, 2017 17:34 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

bratitsis έγραψε:
Ότι είναι τελείως αντίθετα μεταξύ τους αυτά που λες, υποθέτω το καταλαβαίνεις.
Οργίασε η Φερράρι στην περίοδο δοκιμών, δε βάζουν πιο μαλακά ελαστικά που είναι γρηγορότερα γιατί δε θα φτάσουν στον τερματισμό μάλλον (άρα αεροδυναμικά το αυτοκίνητο είναι χειρότερο), αλλά ο Χάμιλτον είναι πιο γρήγορος;
Οκ.


Εχεις υποψιν σου απο F1 η μιλαω αδικα? Καταλαβαινεις τι θα πει preseson test1 και test2 ξερεις τι θα πει ελαστικο και τι θα πει καποιο αυτοκινητο εχει φθορα ελαστικων περισσοτερη απο ενα αλλο ξερεις οτι τα πιο μαλακα ελαστικα φθειρονται γρηγοροτερα αλλα σε κανουν πιο γρηγορο?
Ωραια αν καταλαβες κατι απο αυτα που εγραψα καλως γιατι αν οχι δεν μπορω να σε διαφωτισω περισσοτερω μαλλον δεν καταλαβαινεις.
Η Συζητηση γυρω απο την F1 προυποθετει τεχνικες γνωσεις δεν ειναι ποδοσφαιρο ουτε μπασκετ. wink

Mikrasiatis_21
Silver member
Silver member




Εγγραφή: 15 Φεβ 15
Δημοσιεύσεις: 3796

Ευχαριστώ: 113
Τον ευχαρίστησαν 1108 φορές σε 621 Δημοσιεύσεις


ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 19, 2017 18:53 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

aekwolf είσαι λίγο επιθετικός γενικά ή μου φαίνεται; wink

Γενικά δεν καταλαβαίνω προς τι οι διαφωνίες. Η Φερράρι φέτος φαίνεται να έχει ένα πιο ολοκληρωμένο πακέτο και καλύτερη διαχείρηση των ελαστικών. Αυτό σημαίνει οτι μπορεί να έχει πιο ευέλικτη στρατηγική και μπορεί να βασίζεται στα πολύ μαλακά ελαστικά σε αντίθεση με την Μερσεντες που φαίνεται να δυσκολεύεται παρά το γεγονός οτι φέτος οι γόμες έχουν γίνει ένα κλικ σκληρότερες απο τις περσυνές.

Με δεδομένο οτι ο κινητήρας τους δεν πρέπει να έχει κάποιο φοβερό upgrade, οι αλλαγές στους κανονισμούς που αφορούν την αεροδυναμική (οι οποίοι προσέθεσαν αρκετά περισσότερη κάθετη δυναμη δίνοντας τη δυνατότητα να κινούνται στις στροφές με υψηλότερες ταχύτητες) έφερε κάποιες ανισορροπίες στο μονοθέσιό τους και γι'αυτό και αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της φθοράς.

Αυτά και ήρεμα. Η σεζόν έχει πολλά επεισόδια ακόμα.

_________________
Δικέφαλος, ΑΕΚάρα, ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ...

aekwolf
Dedicated member
Dedicated member



Ηλικία: 57
Εγγραφή: 01 Ιούν 16
Δημοσιεύσεις: 833

Ευχαριστώ: 78
Τον ευχαρίστησαν 52 φορές σε 38 Δημοσιεύσεις


ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 19, 2017 20:09 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Mikrasiatis_21 έγραψε:
aekwolf είσαι λίγο επιθετικός γενικά ή μου φαίνεται; wink

Γενικά δεν καταλαβαίνω προς τι οι διαφωνίες. Η Φερράρι φέτος φαίνεται να έχει ένα πιο ολοκληρωμένο πακέτο και καλύτερη διαχείρηση των ελαστικών. Αυτό σημαίνει οτι μπορεί να έχει πιο ευέλικτη στρατηγική και μπορεί να βασίζεται στα πολύ μαλακά ελαστικά σε αντίθεση με την Μερσεντες που φαίνεται να δυσκολεύεται παρά το γεγονός οτι φέτος οι γόμες έχουν γίνει ένα κλικ σκληρότερες απο τις περσυνές.

Με δεδομένο οτι ο κινητήρας τους δεν πρέπει να έχει κάποιο φοβερό upgrade, οι αλλαγές στους κανονισμούς που αφορούν την αεροδυναμική (οι οποίοι προσέθεσαν αρκετά περισσότερη κάθετη δυναμη δίνοντας τη δυνατότητα να κινούνται στις στροφές με υψηλότερες ταχύτητες) έφερε κάποιες ανισορροπίες στο μονοθέσιό τους και γι'αυτό και αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της φθοράς.

Αυτά και ήρεμα. Η σεζόν έχει πολλά επεισόδια ακόμα.


Δεν εχει σοβαρο upgrade ο κινητηρας μα ειναι η μερα με την νυχτα εν σχεση με περσι . Η Διαφορα περσι με φετος ειναι οτι FERRARI ανανεωθηκε ενω η MERCEDES εμεινε στασιμη και αυτο διερωτηθηκαν και οι ΑΓΓΛΟΙ σχολιαστες του SKYSPORTS. 3 Αγωνες 2 FERRARI 1 MERCEDES αυτον που εχασε στην ΚΙΝΑ λογω καιρου και λογω αρνησης του ΚΙΜΙ να παιξει ρολο BOTAS δηλαδη να πατησει φρενο.Δεν ειναι ασχημο για μια ομαδα που περσι δεν εκανε τιποτα το σωστο.
Επιθετικος ? Οχι απλως μου αρεσει να ειμαστε ακριβεις γιατι στη F1 εκτος απο την ταχυτητα παιζει ρολο και η ακριβεια

Mikrasiatis_21
Silver member
Silver member




Εγγραφή: 15 Φεβ 15
Δημοσιεύσεις: 3796

Ευχαριστώ: 113
Τον ευχαρίστησαν 1108 φορές σε 621 Δημοσιεύσεις


ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 19, 2017 20:16 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Δεν είναι θέμα ανανέωσης μόνο. Κάθε μεγάλη αλλαγή στους κανονισμούς βάζει πολλές νέες παραμέτρους και ουσιαστικά κάνει ένα reset στον ανταγωνισμό.

Αυτό έγινε και οταν η Red Bull μέσα σε ένα χρόνο έχασε τα κεκτημένα (οταν έγινε η αλλαγή των specs των κινητήρων, το πάγωμα και η χρήση των tokens για την εξέλιξη), αυτό έγινε και φέτος.

Απλά η φεράρι είχε την ικανότητα και την τύχη να στήσει σωστά απο αεροδυναμικής απόψεως το μονοθεσιό της ενώ η Μερσεντες οχι. Αλλά αυτό είναι κάτι που αλλάζει μέσα στη χρονιά.

_________________
Δικέφαλος, ΑΕΚάρα, ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ...

aekwolf
Dedicated member
Dedicated member



Ηλικία: 57
Εγγραφή: 01 Ιούν 16
Δημοσιεύσεις: 833

Ευχαριστώ: 78
Τον ευχαρίστησαν 52 φορές σε 38 Δημοσιεύσεις


ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 19, 2017 20:36 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Mikrasiatis_21 έγραψε:
Δεν είναι θέμα ανανέωσης μόνο. Κάθε μεγάλη αλλαγή στους κανονισμούς βάζει πολλές νέες παραμέτρους και ουσιαστικά κάνει ένα reset στον ανταγωνισμό.

Αυτό έγινε και οταν η Red Bull μέσα σε ένα χρόνο έχασε τα κεκτημένα (οταν έγινε η αλλαγή των specs των κινητήρων, το πάγωμα και η χρήση των tokens για την εξέλιξη), αυτό έγινε και φέτος.

Απλά η φεράρι είχε την ικανότητα και την τύχη να στήσει σωστά απο αεροδυναμικής απόψεως το μονοθεσιό της ενώ η Μερσεντες οχι. Αλλά αυτό είναι κάτι που αλλάζει μέσα στη χρονιά.


Η RED BULL ειναι δυσκολο να γινει ανταγωνιστικη στους 2 πρωτους γιατι δεν κατασκευαζει αυτη τον κινητηρα.
Αυτο με την αεροδυναμικη της MERCEDES εχω αμφιβολιες αν η ομαδα θα μπορεσει να δωσει την λυση που θα λυσει το προβλημα .Λυσεις θα δωσει αλλα οχι την τελικη, ειναι ομως κατι που θα το δουμε αργοτερα αν και θα ημουν πιο αισιοδοξος εαν υπευθυνος γιαυτο τον τομεα ηταν ο ADRIAN NEWEY αλλα δεν ειναι.
Για την FERRARI θα πρεπει να βελτιωθει και αλλο αν θελει να μεινει εκει που βρισκεται αλλιως θα πεσει κραξιμο στην ΙΤΑΛΙΑ ειδικα αν πεσει απο εκει που ειναι τωρα.

bratitsis
Veteran Member
Veteran Member



Ηλικία: 47
Εγγραφή: 06 Φεβ 06
Δημοσιεύσεις: 21663

Ευχαριστώ: 1015
Τον ευχαρίστησαν 1806 φορές σε 1386 Δημοσιεύσεις

Τόπος: Φλώρινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 19, 2017 21:20 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

aekwolf έγραψε:
bratitsis έγραψε:
Ότι είναι τελείως αντίθετα μεταξύ τους αυτά που λες, υποθέτω το καταλαβαίνεις.
Οργίασε η Φερράρι στην περίοδο δοκιμών, δε βάζουν πιο μαλακά ελαστικά που είναι γρηγορότερα γιατί δε θα φτάσουν στον τερματισμό μάλλον (άρα αεροδυναμικά το αυτοκίνητο είναι χειρότερο), αλλά ο Χάμιλτον είναι πιο γρήγορος;
Οκ.


Εχεις υποψιν σου απο F1 η μιλαω αδικα? Καταλαβαινεις τι θα πει preseson test1 και test2 ξερεις τι θα πει ελαστικο και τι θα πει καποιο αυτοκινητο εχει φθορα ελαστικων περισσοτερη απο ενα αλλο ξερεις οτι τα πιο μαλακα ελαστικα φθειρονται γρηγοροτερα αλλα σε κανουν πιο γρηγορο?
Ωραια αν καταλαβες κατι απο αυτα που εγραψα καλως γιατι αν οχι δεν μπορω να σε διαφωτισω περισσοτερω μαλλον δεν καταλαβαινεις.
Η Συζητηση γυρω απο την F1 προυποθετει τεχνικες γνωσεις δεν ειναι ποδοσφαιρο ουτε μπασκετ. wink

Δεν έχω χάσει αγώνα από το 1977 και διαθέτω δίπλωμα μηχανολογίας (ηλεκτρολογίας με επιλογή από μηχανολογία). Σου κάνει;

Βέβαια αν επίσης θεωρείς ότι δεν είναι απαραίτητες ή έστω χρήσιμες οι τεχνικές γνώσεις στο μπάσκετ ή στο ποδόσφαιρο (περισσότερο στο πρώτο), ε τότε (για να μπω στο πνεύμα σου) τσάμπα συζητάμε.

Επειδή όμως φαίνεται ότι δε θέλεις να συζητήσεις, πάμε παρακάτω. Τέλος από μένα. Ας γράφουμε οι κοινοί θνητοί την παπάτζα μας γιατί βλέπουμε το άθλημα (όποτε γράφουμε) και πάμε παρακάτω.

_________________
Τελικά πάντα η βλακεία κερδίζει. Κρίμα

aekwolf
Dedicated member
Dedicated member



Ηλικία: 57
Εγγραφή: 01 Ιούν 16
Δημοσιεύσεις: 833

Ευχαριστώ: 78
Τον ευχαρίστησαν 52 φορές σε 38 Δημοσιεύσεις


ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 19, 2017 23:13 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

bratitsis έγραψε:
aekwolf έγραψε:
bratitsis έγραψε:
Ότι είναι τελείως αντίθετα μεταξύ τους αυτά που λες, υποθέτω το καταλαβαίνεις.
Οργίασε η Φερράρι στην περίοδο δοκιμών, δε βάζουν πιο μαλακά ελαστικά που είναι γρηγορότερα γιατί δε θα φτάσουν στον τερματισμό μάλλον (άρα αεροδυναμικά το αυτοκίνητο είναι χειρότερο), αλλά ο Χάμιλτον είναι πιο γρήγορος;
Οκ.


Εχεις υποψιν σου απο F1 η μιλαω αδικα? Καταλαβαινεις τι θα πει preseson test1 και test2 ξερεις τι θα πει ελαστικο και τι θα πει καποιο αυτοκινητο εχει φθορα ελαστικων περισσοτερη απο ενα αλλο ξερεις οτι τα πιο μαλακα ελαστικα φθειρονται γρηγοροτερα αλλα σε κανουν πιο γρηγορο?
Ωραια αν καταλαβες κατι απο αυτα που εγραψα καλως γιατι αν οχι δεν μπορω να σε διαφωτισω περισσοτερω μαλλον δεν καταλαβαινεις.
Η Συζητηση γυρω απο την F1 προυποθετει τεχνικες γνωσεις δεν ειναι ποδοσφαιρο ουτε μπασκετ. wink

Δεν έχω χάσει αγώνα από το 1977 και διαθέτω δίπλωμα μηχανολογίας (ηλεκτρολογίας με επιλογή από μηχανολογία). Σου κάνει;

Βέβαια αν επίσης θεωρείς ότι δεν είναι απαραίτητες ή έστω χρήσιμες οι τεχνικές γνώσεις στο μπάσκετ ή στο ποδόσφαιρο (περισσότερο στο πρώτο), ε τότε (για να μπω στο πνεύμα σου) τσάμπα συζητάμε.

Επειδή όμως φαίνεται ότι δε θέλεις να συζητήσεις, πάμε παρακάτω. Τέλος από μένα. Ας γράφουμε οι κοινοί θνητοί την παπάτζα μας γιατί βλέπουμε το άθλημα (όποτε γράφουμε) και πάμε παρακάτω.


Εγω δεν αμφισβητω τιποτα απο τα διπλωματα σου ,ουτε απο την προσωπικοτητα σου, ουτε οτι παρακολουθεις F1 παρα πολλα χρονια εγω θελω ομως οταν λεω ορισμενα πραγματα ο αλλος να απαντα και οχι να αλλαζει αυτα που εχω πει αυτο μονο .
Το οτι θελουν τεχνικες γνωσεις τα αλλα αθληματα σαφως θελουν αλλα οχι οπως η F1 .
Πολυς κοσμος παρακολουθει F1 εγω εμενα στην ΙΤΑΛΙΑ 10 χρονια , ημουν 7 χρονια στο ΜΙΛΑΝΟ , εχω μπει πολλες φορες σε οχηματα F1 εχω γνωρισει μηχανικους αγωνων ταχυτητας εχω παει στην MONZA και ειδα αγωνες F1 και αλλα πολλα αλλα δεν καθομαι να τα αναφερω γιατι δεν ενδιαφερουν κανενα απο εδω μεσα.Απλως εκει που ημουνα ζουσες πραγματικα τους αγωνες και μαθαινες πολλα οχι απο τυχαιους αλλα απο ΙΤΑΛΟΥΣ επαγγελαματιες.

Καληνυχτα φιλε μου και πραγματικα δεν ηθελα η συζητηση μας να τελειωσει ετσι.Ειμαι σιγουρος οτι θα τα ξαναπουμε σε πολυ χαμηλοτερους τονους wink

bratitsis
Veteran Member
Veteran Member



Ηλικία: 47
Εγγραφή: 06 Φεβ 06
Δημοσιεύσεις: 21663

Ευχαριστώ: 1015
Τον ευχαρίστησαν 1806 φορές σε 1386 Δημοσιεύσεις

Τόπος: Φλώρινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 20, 2017 00:34 am Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Οκ, λύνεται η παρεξήγηση....λέω όμως ότι η συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου τέτοιου εξαρτάται από όλο το πακέτο.
Μπορεί ένα αμάξι να κερδίζει Χ δέκατα από τη μηχανή και να κάνει Ψ δέκατα από την αεροδυναμική.

Είναι προφανές ότι οι αλλαγές έκαναν την μακλάρεν να ψάχνεται, ενώ η φερράρι φάνηκε πιο έτοιμη. Το ίδιο έγινε και επί κυριαρχίας της φερράρι (ανάποδα όμως) και επί κυριαρχίας της Ρεντμπουλ.

Συνήθως όποιος κυνηγάει το πρωτάθλημα εστιάζει εκεί και όσοι το θεωρούν χαμένο δίνουν προσοχή στην επόμενη χρονιά. Πάντα οι νέοι κανονισμοί είναι λίγο ως πολύ γνωστοί αρκετά νωρίς.

Η ιστορία επαναλαμβάνεται λοιπόν.

Αγωνιστικά λοιπόν θεωρώ ότι η φερράρι είναι πολύ μπροστά αυτή τη στιγμή. Για τις διορθώσεις στην αεροδυναμική, δε θυμάμαι στην ιστορία να κέρδισε από αεροδυναμικό πακέτο ομάδα πάνω από 1-2 δέκατα στο γύρο....άντε 3. Οπότε ούτε με Νιούι ούτε τίποτα. Η μακλάρεν είναι πίσω και πάει σε σκληρότερες γόμες για να κρατηθεί.

Οδηγικά τώρα, γενικά είμαι φαν του ήρεμου και συγκεντρωμένου οδηγού, όπως είναι ο Φέττελ (και παλαιότερα ο πατέρας Ρόσμπεργκ ή ο Προστ). Το μεντάλιτυ του Χάμιλτον με χαλάει γενικότερα (όπως και του Αλόνσο π.χ.) και γι αυτό οι διαφορές είναι έτη φωτός μεταξύ τους. Τέτοιοι οδηγοί (Χάμιλτον) θέλουν τα πάντα τέλεια, αλλιώς χάνουν την ψυχραιμία τους και κάνουν βλακείες. Επίσης, αυτά τα "κάνε στην άκρη ομόσταβλε να σε περάσει" είναι καραγκιοζιλίκια. Θέλω τον οδηγό να παίρνει υπολογισμένα ρίσκα (όπως το προσπέρασμα με τζατζάρισμα που έκανε ο Φέττελ) και όχι να αμολιέται κι όποιον πάρει ο χάρος (πολλές φορές ο Χάμιλτον).


Εδώ θα είμαστε να τα λέμε.

_________________
Τελικά πάντα η βλακεία κερδίζει. Κρίμα

aekwolf
Dedicated member
Dedicated member



Ηλικία: 57
Εγγραφή: 01 Ιούν 16
Δημοσιεύσεις: 833

Ευχαριστώ: 78
Τον ευχαρίστησαν 52 φορές σε 38 Δημοσιεύσεις


ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 20, 2017 18:44 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

ΟΚ Ας πουμε κατ αρχην οτι η MACLAREN που αναφερεις ειναι η MERCEDES αλλα στα περισσοτερα δεν διαφωνω απλως να συμπληρωσω οτι HANILTON ειναι καλος οδηγος αλλα λιγο ατσαλος οταν θελει να κερδισει θεσεις και αυτο κοστιζει στα ελαστικα τα φθηρει δηλαδη περισσοτερο και αυτο ισως του κοστισει φετος στην διαρκεια του αγωνα.
Αυτο μεχρι περσι δεν φαινοταν τοσο γιατι το αυτοκινητο του ηταν πολυ καλυτερο αλλα φετος θα εχει.
Θα ειμαστε εδω ομως να τα πουμε γιατι θα εχει ενδιαφερον η συνεχεια.
Μπορει να διαφωνουμε σε ορισμενα θεματα αλλα στο τελος μετραει το μερακι και το παθος γιαυτο το συγκεκριμενο σπορ. wink

bratitsis
Veteran Member
Veteran Member



Ηλικία: 47
Εγγραφή: 06 Φεβ 06
Δημοσιεύσεις: 21663

Ευχαριστώ: 1015
Τον ευχαρίστησαν 1806 φορές σε 1386 Δημοσιεύσεις

Τόπος: Φλώρινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 20, 2017 22:14 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Η συνήθεια (για τη μακλάρεν λέω ) LOL

_________________
Τελικά πάντα η βλακεία κερδίζει. Κρίμα

aekwolf
Dedicated member
Dedicated member



Ηλικία: 57
Εγγραφή: 01 Ιούν 16
Δημοσιεύσεις: 833

Ευχαριστώ: 78
Τον ευχαρίστησαν 52 φορές σε 38 Δημοσιεύσεις


ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 30, 2017 22:54 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Καλος αγωνας σημερα ενας πολυ πεισματαρης ΜΠΟΤΑΣ ο μονος που πηγε καλα απο την MERCEDES ομως η FERRARI ηταν ακομη καλυτερη εκανε λαθος στην εκκινηση και το πληρωσε.Δεν ξερω αν θα αλλαξουν τα πραγματα και πως μπορει να τα αλλαξει ειδικα η MERCEDES αλλα θα δουμε τι θα γινει στο μελλον.

bratitsis
Veteran Member
Veteran Member



Ηλικία: 47
Εγγραφή: 06 Φεβ 06
Δημοσιεύσεις: 21663

Ευχαριστώ: 1015
Τον ευχαρίστησαν 1806 φορές σε 1386 Δημοσιεύσεις

Τόπος: Φλώρινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 30, 2017 23:55 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Μάσα είσαι νούμερο!

_________________
Τελικά πάντα η βλακεία κερδίζει. Κρίμα

Thanos21
Silver member
Silver member



Ηλικία: 30
Εγγραφή: 04 Φεβ 14
Δημοσιεύσεις: 4657

Ευχαριστώ: 1058
Τον ευχαρίστησαν 696 φορές σε 388 Δημοσιεύσεις

Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 01, 2017 00:03 am Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

bratitsis έγραψε:
Μάσα είσαι νούμερο!


Μεγάλο!

Μου ήταν συμπαθής, αλλά μεγάλη καραγκιοζιά το σημερινό. Ελπίζω να του είπε ένα ευχαριστώ ο Μπότας στο τέλος όταν αγκαλιάζονταν Evil or Very Mad

aekwolf
Dedicated member
Dedicated member



Ηλικία: 57
Εγγραφή: 01 Ιούν 16
Δημοσιεύσεις: 833

Ευχαριστώ: 78
Τον ευχαρίστησαν 52 φορές σε 38 Δημοσιεύσεις


ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 01, 2017 19:08 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Δεν πειραζει ειναι ακομη αρχη εχει μελλον αυτη η FERRARI αλλωστε δεν μπορουμε να αλλαξουμε τον MASSA μπορει να εχει προγουμενα με την ομαδα που τον εκανε γνωστο τι να πω. LOL

corto maltese
Empire Member
Empire Member




Εγγραφή: 31 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 19601

Ευχαριστώ: 3525
Τον ευχαρίστησαν 4408 φορές σε 2862 Δημοσιεύσεις

Τόπος: La Cruz del Sur

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 11, 2017 16:40 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή


Link

_________________
Eh si'... Hai ragione anche tu...
e' difficile stare al mondo...

Οι ακόλουθοι χρήστες σας ευχαριστούν για αυτή τη δημοσίευση : kosmic, aekwolf
aekwolf
Dedicated member
Dedicated member



Ηλικία: 57
Εγγραφή: 01 Ιούν 16
Δημοσιεύσεις: 833

Ευχαριστώ: 78
Τον ευχαρίστησαν 52 φορές σε 38 Δημοσιεύσεις


ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 15, 2017 14:37 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Η FERRARI εκτος απο ο στησιμο αυτοκινητου καλα θα κανει να ασχοληθει με τις στρατηγικες καθε αγωνα γιατι εχει χασει 2 αγωνες δικους της wink

bratitsis
Veteran Member
Veteran Member



Ηλικία: 47
Εγγραφή: 06 Φεβ 06
Δημοσιεύσεις: 21663

Ευχαριστώ: 1015
Τον ευχαρίστησαν 1806 φορές σε 1386 Δημοσιεύσεις

Τόπος: Φλώρινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Σεπ 17, 2017 14:12 pm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΕπιστροφή στην κορυφή

Πόσο μεγάλα νούμερα είναι αυτοί που κάνουν μετάδοση του αγώνα;

Δεν έκανε τίποτα ο Φερστάπεν; Κρίνει το πρωτάθλημα το βλαμμένο με την ηλιθιότητά του.

Περιμένω μέχρι και κλεισμένο συμβόλαιο για οτυ χρόνου από Μερσέντες. Εδώ θα είμαστε να τα λέμε.

_________________
Τελικά πάντα η βλακεία κερδίζει. Κρίμα

Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ.ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ.Ενότητα


 Μετάβαση στη:   



Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης




Powered by phpBB © 2001/2017 phpBB Group :: A.I.F.C.(since 1994) home :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Hellenic (Greek) by Alex Xenias

A service of the AEK Internet Fan Club
AEK Without Frontiers